Du är trött på musiker och jag är trött på utsikter.

http://open.spotify.com/track/1hwi2PNQPkMYCSTRDBDEbS


Ja. Jag kan nu avslöja att jag ska bli mamma. Min bebi är beräknad att komma om ca 11 veckor, om mina beräkningar är rätt.. Vilket jag hoppas och tror.
Den ska i alla fall komma vecka 52! Dag? Den tjugofjärde.
Jag var på ultraljud igår och jag tänkte nu visa en bild på min underbara bebi. Bebi phoniz. Så jeffffla FAB!

Gratulationer skulle uppskattas!




                                                                                  


Kommentarer
Postat av: SARA

åååh då MÅSTE du skaffa premium så kan du lyssna på alla musik överaaallT!

2009-10-15 @ 20:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0