Trött... fast ändå inte.

Jag tittar på Klockan. Klockan är 05:19.
Jag är uppe i tron om att allt bli bättre sen. Jag är väldigt trött. Men jag kan ju förffan inte somna om nu, då kommer jag aldrig komma upp senare. Aldrig.
Du kanske undrar, "Varför sover du inte, Sophie"?..Jag kan inte sova.

Så nu sitter jag här. Jag råkade nyss skära bort hela min prick (den över min läpp) för att jag skulle slicka på ett jävla kuvär. Brevet blev lite blodigt, likaså kuväret. Men jag hoppas du tål det. Hhaha, va äckligt...

Jag undrar när Ronnie Sandahls nya krönika publiceras. Hoppas den redan gjort det, för det är faktiskt måndag nu. Det är måndag. Fyfan. Ny veckostart. Jag är nog inte världens opimist..

Nu ska jag lägga mig här och titta lite på tv. Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0